ROCKSTART START ROCKSTART ACADEMY MET PITCH-WORKSHOP

‘Pressure cooker’ sessies om startup-ondernemer snel bij te spijkeren

21 JUNI 2012, AMSTERDAM
AMSTERDAM, 21 JUNI 2012- Rockstart introduceert Rockstart Academy, intensieve eendaagse workshops om startende ondernemers snel cruciale vaardigheden bij te brengen. Rockstart Academy biedt ondernemers korte, krachtige sessies om de benodigde vaardigheden direct te kunnen toepassen in hun eigen bedrijf.

ROCKSTART OPENT ROCKSTART ACADEMY MET PITCH-WORKSHOP

‘Pressure cooker’ sessies om startup-ondernemer snel bij te spijkeren

Rockstart Academy start op vrijdag 13 juli met de hands-on "Perfect Pitching" workshop van Beth Susanne, een zeer ervaren pitch coach uit Silicon Valley. Susanne hielp ondernemers uit 34 landen om in totaal 1,3 miljard EUR aan investeringen op te halen. Na deze pitch-workshop kan de startup-ondernemer zijn idee succesvol presenteren aan investeerder, klant of partner.

ACCELERATOR-KENNIS
De Rockstart Academy workshops zijn onder meer gebaseerd op de Rockstart Accelerator, het succesvolle coaching programma van Rockstart in Amsterdam, waarin 10 internationale startups in 100 dagen zich alle facetten van het jonge ondernemerschap eigen maken. Geïnspireerd op die praktijkervaring biedt Rockstart intensieve eendaagse workshops aan voor startup-entrepreneurs die het zakelijk belang van een professionele pitch onderkennen.

“GEWELDIGE IMPULS”
De methodiek van Beth Susanne biedt ondernemers lessen in theorie én praktijk. Eerder dit jaar organiseerde Rockstart en Microsoft BizSpark samen "The Next Web Prep Day" onder leiding van Beth. Zij hielp 13 teams hun pitch te verbeteren en vervolgens te presenteren aan een imponerende jury, met o.a.  Werner Vogels van Amazon en Alexis Ohanian van Reddit.

Winnaar Timan Rebel schreef zijn succes toe aan de pitch-workshop van Beth. "Beth stipte punten aan die ik moest verbeteren, en vertelde mij wat ik moest uitlichten en weglaten. Dit gaf een geweldige impuls aan mijn pitch. Ik raad iedere ondernemer aan gebruik te maken van deze unieke mogelijkheid."

Rockstart Academy verwelkomt ondernemers uit alle landen, de voertaal is Engels. Vanaf juli 2012 biedt Rockstart Academy elke maand een nieuwe workshop aan. De eerste workshop op 13 juli 2012 wordt aangeboden voor een introductieprijs van € 123,- (normaal € 250,-). Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Kaarten zijn verkrijgbaar via rockstartacademy.eventbrite.com.

NOOT VOOR DE REDACTIE:

Meer informatie bij Gregor Noltes (gregor@rockstart.com) of 06-42695410

Citaten
""Beth stipte punten aan die ik moest verbeteren, en vertelde mij wat ik moest uitlichten en weglaten. Dit gaf een geweldige impuls aan mijn pitch." " Timan Rebel, co-founder Snowciety

Rockstart. We love startups. We're here to give you rock-solid support in the first 1000 days. We help you grow by pushing you forward.

persberichten